BACK TO SCHOOL
Fa més o menys un any començava a preocupar-me o sentir un nerviosisme sobtat
enfront del “BACK TO SCHOOL”. Recordo, especialment, que estava molt nerviosa i
que tenia moltes ànsies i il·lusió per a començar el curs escolar i fer un bon
“debut” com a tutora.
Aquest curs no estic nerviosa, ja no és la novetat, un any d’experiència és
un gran què. En aquest sentit, com comentava amb una bona amiga, ja he trencat el gel, ja he tingut un tast
del que significa estrenar-me tan a nivell laboral, emocional i personal.
He decidit que una bona manera d’iniciar aquesta nova etapa amb un grup
diferent és fer balanç del curs
anterior, veure què t’ha funcionat i què podríem millorar.
Cada persona té els seus mètodes i els seus “trucs”, els quals tenen una
gran relació amb la seva manera de ser i actuar a l’aula. Un consell important
és no deixar de ser mai un mateix i creure en el que un fa. Lògicament, no a
tothom els hi agradaran els nostres mètodes, però és essencial que dissenyem la
nostra pràctica educativa i sapiguem el perquè l’estem aplicant, a més de sempre
intentar superar-nos dia rere dia.
El curs passat va ser tota una aventura perquè va ser viscuda amb passió i
il·lusió. Crec que aquesta és la recepta fonamental per a què tota pràctica i
dinàmica tingui èxit, ja que ajuda a treure el millor d’un mateix i també a
demanar consell d’aquells que en saben més. Fins i tot, moltes vegades
preguntar al mateix grup d’alumnes com prefereixen fer determinats
aprenentatges resulta enriquidor i constructiu.
Sempre i quan sentim passió per la nostra feina i veiem l’aprenentatge i
descoberta del món amb la màgia amb què la viuen els infants, serem capaços de
guiar-los per un camí on ells aniran creixent i forjant el seu propi destí.
T*
Comentarios
Publicar un comentario